Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Suadiye - Aşkça

Fulin - Süper Kahraman
Suadiye - Aşkça
Şarkı: Aşkça
Sanatçı: Suadiye
Klip Çıkış Tarihi: 2016
Albüm: Süper Aşkça
Tarz: Pop, Dans
Video Klip: Klip İzle


Şarkı Sözleri
Şarkı Sözleri:
Onu bunu bilmem bundan sonra
Sorsun dursun elalem
Gel benimle sende durma
Çoktan sevdim bir tanem

Bak bu kalbim dünden razı
Boş verirken naz niyazı
Kaderimde el yazılmış
Seviyorum diyen yazı
(seninim ben diğer yarım)

Duymuyoruz kim ne derse
Hepsi boş laf ça ça ça
Anlamayanlar savrulsun
Sinsi sinsi yavaşça
Seviyorum seviyorsun
Her ne derse elalem
Susmuyoruz bundan sonra
Tek lisanımız aşkça

Onu bunu bilmem bundan sonra
Sorsun dursun elalem
Gel benimle sende durma
Çoktan sevdim bir tanem

Sevdim öyle ben yalansız
Aşk gelirmiş hep zamansız
Bilmeyenler varsın gitsin
Durmuyorlar kalpte amansız

Söz: Deniz Erten
Müzik: Vaggelis Tountas

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Haziran 15, 2016

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır