Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Yaşar - Nara

Yaşar - Nara
Yaşar - Nara
Şarkı: Nara
Sanatçı: Yaşar
Klip Çıkış Tarihi: 2017
Albüm: Şehir Yalnızlığı
Tarz: Pop
Video Klip: Klip İzle


Şarkı Sözleri
Bu Gece Aşkı Biraz
Fazla Kaçırdım Galiba,
Kalbim Dönüyor;
Seni Düşündüğüm Her An
Yangınım Buram Buram
Aklım Beni Terk Ediyor
Saçını Okşadığım Yalnızlığımın
Seni Bir Daha Buralarda Görmeyim Dedim
Yasakladım Hüznü Halka Açık Yerlerde
Hayatımda İlk Defa Bu Kadar Sevdim

Aman Naralar Atıp Atıp
Aman Adını Göğüsüme Yazıp
Günahımı Boynuma Seni Koynuma Alıp
Bu Gece İstanbulu Aşka Boğasım Var

Bu Gece Aşkı Biraz
Fazla Kaçırdım Galiba,
Kalbim Dönüyor;
Seni Düşündüğüm Her An
Aşka Çakıp Bir Selam
Aklım Beni Terk Ediyor
Saçını Okşadığım Yalnızlığımın
Seni Bir Daha Buralarda Görmeyim Dedim
Yasakladım Hüznü Halka Açık Yerlerde
Hayatımda İlk Defa Bu Kadar Sevdim

Aman Naralar Atıp Atıp
Aman Adını Göğüsüme Yazıp
Günahımı Boynuma Seni Koynuma Alıp
Bu Gece İstanbulu Aşka Boğasım Var

Albüm Şarkıları
01. Yaşar - Şehir Yalnızlığı
02. Yaşar - Nara
03. Yaşar - Aşk Bozumu
04. Yaşar - Anca
05. Yaşar - Nevizâde Sokağı
06. Yaşar - Markiz
07. Yaşar - Şerbet
08. Yaşar - Son Göz Ağrım
09. Yaşar - Seni Sevmeyi Sevmiyorum
10. Yaşar - Ölmek Var Dönmek Yok
11. Yaşar - Şakası Yok
12. Yaşar - Markiz (Flamenko)

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Mayıs 11, 2017

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır