Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Tarkan - Yolla


Tarkan - Yolla Klibi İzle...

Ziynet Sali - Ağlar mıyım? Ağlamam
Şarkı:
Yolla
Sanatçı:
Tarkan
Albüm:
10
Tarzı:
Pop
Çıkış Tarihi:
2017
Şarkı Sözleri
Bide baktım ki o da ne
Sürü sürü bir sürü çile
Toplanmış geliyorlar
Güle oynaya yönüme
Hani sözdü bundan böyle
Gülecektin yüzüme
Yazıklar olsun sana çelmeni taktın ya yine

Oooooof
İçime içime ata ata pat diye patlıcam valla
Oooooof
Bu gidişle sonunda salıcam aklı çayıra

Yolla yolla kaderim yolla
Acıları bana yolla
Ne de olsa
Dert babasıyım ya ben

Vur ya lafımı olur vur ya
Düşene bir de sen vur ya
Ne de olsa
Sabır taşıyım ya ben

Yolla yolla kaderim yolla
Acıları bana yolla
Ne de olsa
Dert babasıyım ya ben

Vur ya lafımı olur vur ya
Düşene bir de sen vur ya
Ne de olsa
Sabır taşıyım ya ben

Bendeki de can insanım en nihayetinde
Tut çek elimden ümidim uçurumun eşiğinde

Oooooof
İçime içime ata ata pat diye patlıcam valla
Oooooof
Bu gidişle sonunda salıcam aklı çayıra

Ah benim şu bağrı yanık kalbim
Bir türlü gün yüzü göremedi
Feleğin elinde oyuncak garibim
Bir türlü saadetini bilemedi

Söz: Tarkan Müzik: Tarkan - Ozan Çolakoğlu

Albüm Şarkıları
01. Tarkan - Yolla
02. Tarkan - Çay Simit
03. Tarkan - Beni Çok Sev
04. Tarkan - Ben Senin…
05. Tarkan - Çok Ağladım
06. Tarkan - Her Şey Fani
07. Tarkan - Kedi Gibi
08. Tarkan - Hodri Meydan
09. Tarkan - Biz Çocukken
10. Tarkan - Bal Küpü
11. Tarkan - Acımasız
12. Tarkan - Sevdam Tek Nefes
13. Tarkan - O Sevişmeler
14. Tarkan - Affedin Bizi Çocuklar

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Haziran 05, 2017

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır